PAKKET OPHALEN

Het pakket kan je ophalen tijdens de openingstijden van het UPS Accespoint in de RIVON Shop. Wanneer je de winkel binnenkomt ga je naar de balie van Pakketshop Nijkerk aan de linkerkant. Op het niet thuis bericht wat de chauffeur in de brievenbus heeft gestopt staat vermeld vanaf wanneer je pakket klaarligt, voor pakketten die rechtstreeks naar ons Accespoint worden gestuurd ontvang je een mail zodra je pakket klaarligt. Wanneer je het pakket komt ophalen zal de medewerker eerst vragen van welke vervoerder je een pakket komt ophalen, bij deze balie worden namelijk pakketten van zes verschillende vervoerders verwerkt. Verder wordt er gevraagd op welke naam het pakket staat,  daarna wordt het pakket voor je opgezocht. Voor het ophalen van je pakket heb je altijd een geldig legitimatiebewijs (rijbewijs, identiteitskaart of paspoort) nodig. De naam op het legitimatiebewijs dient gelijk te zijn met de naam op het pakket.

PAKKET VERSTUREN

Wanneer je een pakket via UPS wilt verzenden dan dient deze voorzien te zijn van een UPS verzendlabel, je moet een verzendticket hebben aangemaakt via de website van UPS of het moet een retourklant zijn van UPS. Wij kunnen in de winkel geen verzendlabel of verzendticket voor je aanmaken. Wanneer je liever niet online maar in de winkel je verzendkosten betaald dan kan je een verzendticket aanmaken. Retourzendingen via UPS zijn niet altijd gratis in sommige gevallen betaal je een klein bedrag voor de verzendkosten.